در فصل گرما و این روزها همه دنبال چیزی هستند که حس و حال بهتری بهشون بده، چی بهتر از اینکه یه ادکلن خنک استفاده کنیم که هم احساس بهتری بهمون بده هم اینکه پوستمون رو خنک‌تر کنه.

قصد دارم تو این متن به شما ادکلن زنانه مناسب. فصل گرما رو معرفی کنیم. ادکلن‌هایی که حال‌تون رو بهتر می‌کنه

 

 

ویژگی‌های ادکلن مناسب فصل گرما

ادکلن‌هایی که ما تو فصل گرما می‌زنیم باید به طور کلی دوتا ویژگی داشته باشه، یکی اینکه به ما حس خنکی و سرحالی بده، دو اینکه سطح انرژی ما رو بالاتر ببره، بهتره از ادکلن‌هایی استفاده کنید که رایحه گلی بیشتری دارند و از ادکلن‌هایی با رایحه شرقی و ادویه‌ای فاصله بگیرید.

باید سعی کنید پایه ادکلن‌های انتخابی شما رایحه‌هایی مثل مرکبات و گل بنفشه و گل مریم باشه حس و حال گل یاس رو هم خیلی‌ها دوست دارند. باغ پر از میوه مثل پرتقال و نارنج تمام این‌ها حس و حال یه ظهر تابستونی تو باغ پر از گل و میوه رو بهتون می‌ده، همچنین می‌توانید از رایحه‌های دریایی هم استفاده کنید، حس آب زدن به صورت تو گرمای تابستون رو بهتون می‌ده،  تو ادامه سعی داریم دو تا از بهترین ادکلن‌هایی که تو این فصل می‌توانید استفاده کنید رو بهتون معرفی کنیم.

ادکلن جسوس دل پوزو هالووین

 

 

ادکلن هالوین JESUS DEL POZO Halloween یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه است. قصد خرید ادوتویلت جسوس دل پوزو هالووین Halloween را دارید؟ ادوتویلت هالووین رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و زمان مناسب استفاده در روزهای گرم تابستانی است. این عطر مناسب بانوانی می‌باشد که اعتماد به نفس بالایی دارند با رفتارهای مرموزانه و عجیب که می‌خواهند تیپ شخصیتی‌شان را با خط بوی عطرشان نشان دهند. این عطر با داشتن بوی لطیفی از بنفشه، لیموی سبز و موز حسی رومانتیک به دیگران القا می‌کند. مگنولیا، فلفلی و ترکیب آن‌ها با بنفشه به زمینه‌ای تلخ و گرم ختم می‌شود . شیشه‌ی قفس مانند آن با رنگ بنفشش مانند ظرفی برای پنهان کردن اکسیری اسرار آمیز و جادویی است.

وقتی که ادکلن هالووین بنفش را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌کنید، بوی نت‌های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به‌خوبی محیط اطراف را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد. این ترکیب طبیعی، حس خنکی اقیانوس را تداعی می‌کند. پس از این، نت‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا به‌نرمی جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد. بعد از گذشت مدتی نه‌چندان کوتاه، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین بنفش به سمت‌وسوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

ادکلن لالیک لامور[[Lalique L’Amour

 

شاید به جراُت می‌توان گفت یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه لالیک لامور Lalique L’Amour است که شما می‌توانید در این فصل استفاده کنید. قصد خرید ادکلن لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour را دارید؟ روایح با توجه به قدرت خارق‌العاده که دارند می‌توانند یادآور بسیاری از خاطرات باشند. عطر و ادکلن نیز از این قضیه مبرا نیستند و براساس تاثیر مستقیمی که بر حافظه می‌گذارند توانایی پر رنگ کردن شخصیت شما در ذهن اطرافیانتان را دارند. می‌توانند تصویر جدیدی از شخصیت شما در ذهن اطرافیانتان ترسیم کنند پس انتخاب ادکلنی مناسب و تاثیرگذار هم کار دشواری است. ادوپرفیوم لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour همه‌ی معیارهای مناسب یک ادکلن خوب را دارد و می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای شما باشد تا بتواند در ذهن دیگران، تصویری دائمی از خود ثبت کنید. ظاهر این ادکلن بسیار شیک و لاکچری است و مایع درونی آن، از پس شیشه‌ی شفاف این پرفیوم، که به طور هنرمندانه طراحی شده است نمایان است. همچنین یک بند مشکی مثل منگوله که از گردن بطری آویخته شده جذابیت این محصول را چند برابر کرده است.

نت آغازین: گل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال

نت میانی: گل مریم، گاردنیا و یاسمین

نت پایانی: چوب صندل، چوب سدر و مشک

رایحه‌ی این ادکلن خنک و شیرین است و می‌تواند یک انتخاب خوب برای بهار و روزهای گرم تابستانی باشد. هنگامی که رایحه‌ای از این پرفیوم به مشام شما می‌رسد در ابتدا نت‌های گل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال توجه شما را به خود جلب می‌کند و پس از آن نت میانی که ساختاری گلی متشکل از (گل مریم، گاردنیا و یاسمین ) دارد ساطع می‌شود و در نهایت، نت پایانی چوب صندل، چوب سدر و مشک جایگزین تمام نت‌ها می‌شود. روایح این عطر با ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این ادوپرفیوم استفاده کرده‌اند.

 

با ثبت درخواست آنلاین از طریق سایت از تخفیف بهرمند شوید